Πεζοδρόμια Αβάντων
Ο Εμπορικός Σύλλογος πρότεινε την συνολική πεζοδρόμηση της Αβάντων, αλλά ο Δήμος Χαλκιδέων δεν το δέχθηκε.
Αλήθεια ο Εμπορικός Σύλλογος έκανε την πρόταση βασιζόμενος σε κάποια μελέτη ή όχι;
Που θα μεταφερθεί η κυκλοφορία;
Κύριοι αυτό το θέμα αν δεν κάνω λάθος είχε συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Έτσι δεν είναι;