15 Ιουλίου 2009

ΠΑΡΚΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

Ποιος θα το φροντίσει;


Τι θα γίνει μ’ αυτό το πάρκο;
Γιατί δεν το προσέχουν όσο θα έπρεπε;
Σπασμένα φωτιστικά, χόρτα παντού, αλλά και στα μαύρα τους τα χάλια «τα σκίαστρα».
Τι λένε οι αρμόδιοι των Δήμων Χαλκιδέων;