Δεν γράφουμε κακίες
Λυπάμαι ειλικρινά, αλλά δεν είναι αυτή η αλήθεια.
Το Πολιτιστικό Καλοκαίρι ή αν προτιμάτε οι εκδηλώσεις από το 2007 που ανέλαβε ο κ. Ζεμπίλης υπήρχαν και τον Ιούνιο και τον Ιούλιο.
Φέτος άργησαν ν’ αρχίσουν και ακόμη δεν έχουμε το πρόγραμμα.
Το έντυπο δηλαδή στο οποίο θα υπήρχαν όλες οι εκδηλώσεις, οι χορηγοί κλπ.
Που είναι οι κακίες;