«Ξεσκέπαστο»!!!!

Τι θα γίνει τελικά με τα φορτηγά του Δήμου;
Γιατί μεταφέρουν μπάζα, σκουπίδια και διάφορα αντικείμενα στην χωματερή «ξεσκέπαστα»;
Δεν θα έπρεπε να έχουν την απαραίτητη «κουκούλα»;
Γιατί άλλα ισχύουν για τους ιδιώτες και άλλα για τους Δήμους;