14 Ιουλίου 2009

Α.Ε. ΧΑΛΚΙΔΑΣ

Πάμε μαζί
με τον Α.Ο. ΧΑΛΚΙΣ

Η πρωταθλήτρια Α.Ε.Χ, είναι σε μια θέση, για την οποία κανείς δεν θα την ζήλευε.
Ο πρόεδρος κ. Τερτίπης προχώρησε σε συζητήσεις με τους διοικούντες τον Α.Ο. ΧΑΛΚΙΣ και σήμερα θα παρθούν αποφάσεις.
Το όνομα και η καρέκλα του προέδρου είναι τα δύο σημεία στα οποία θα επικεντρωθούν οι συζητήσεις.
Σύμφωνα με πληροφορίες ΟΛΟΙ συμφωνούν να κρατήσουν το Α.Ο ΧΑΛΚΙΣ.
Όσο για την θέση του προέδρου, δεν γνωρίζουμε.
Πάντως ο πρόεδρος κ. Τερτίπης θέλει όσο κανένας άλλος να τελειώσει το θέμα και το ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ, είναι αυτό που λέει.