…..συνέχεια
Ο πρόεδρος της Α.Ε.ΧΑΛΚΙΔΑΣ λοιπόν αντέδρασε, όπως θ’ αντιδρούσε κάθε επιχειρηματίας.
Ας ήμαστε σοβαροί.
Βάζει τα χρήματα, για να κάνει άλλους μάγκες.
Με 80- 100.000 ευρώ, εύκολα μπορείς να είσαι Δημοτικός Σύμβουλος και γιατί όχι και Δήμαρχος. Εύκολα μπορεί να είσαι πρόεδρος Πολιτιστικού Συλλόγου, Νομαρχιακός Σύμβουλος και γιατί όχι «ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΥΕΡΓΕΤΗΣ».
Γιατί λοιπόν «να ματώνει» ο κάθε κ. Τερτίπης για μια ομάδα ποδοσφαίρου;
Πείτε μου έναν πρόεδρο, τον οποίο δεν τον έχουν «στολίσει» γενικώς;
Ο κ. Τερτίπης λοιπόν έβαλε κάποια χρήματα και αντέδρασε όταν διαπίστωσε πως μόνο αυτός βάζει και οι άλλοι τα διαχειρίζονται!!!!
……..η συνέχεια σε λίγο