Προστασία του πολίτη
Αλήθεια, γιατί στο σχέδιο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ δεν φροντίζουν ώστε να
υπάρχει πρόβλεψη για την προστασία των πολιτών;
Γιατί να μην έχουν αρμοδιότητες και πόρους οι Δήμοι για το θέμα
αυτό;
Κύριε Ραγκούση, γιατί θα πρέπει την προστασία των κατοίκων
θα πρέπει να την περιμένουμε από τον κ. Χρυσοχοίδη;
Γιατί να μην έχει παντού Δημοτική Αστυνομία με αρμοδιότητες;