03 Φεβρουαρίου 2010

ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ


ΣΥΝΟΙΚΙΑ Η΄

Τι έγινε πάλι εκεί;
Τι είχατε υποσχεθεί, κύριε Δήμαρχε, κύριε Ζεμπίλη;
Όταν εμείς μιλούσαμε για «ήττα στη Συνοικία Η΄», εσείς λέγατε άλλα.
Δυστυχώς, οι κάτοικοι της περιοχής θα πρέπει να κάνουν αγώνες και υπομονή.