- Θα είναι λένε, υποψήφιος δήμαρχος στο Δήμο Χαλκιδέων!!! Συγνώμη αλλά αυτό το λέτε για να γελάσουμε ή απλά για να κάνουμε χαβαλέ; Όταν κάποιος έχει αποτύχει κάθε φορά που ήταν υποψήφιος σε τι μπορεί να ελπίζει τώρα;;; Για να μην παρεξηγηθώ εκλέχθηκε μια φορά πρόεδρος όταν επιστράτευση δικούς του και άσχετους κι έτσι... με λιγότερες από 30 ψήφους εκλέχθηκε και κυριολεκτικά σε λιγότερο από ένα χρόνο, διέλυσε το Σωματείο.
Ας μην ανησυχεί κανείς. Υποψήφιος μπορεί να είναι σε κάποιο "απόκομμα" αφού όλοι ψάχνουν να βρούνε υποψηφίους. Υποψήφιος δήμαρχος πάντως δεν θα είναι και το γιατί το ξέρει και ο ίδιος και οι κολλητοί του.
- Δική μου πρόταση πάντως είναι να ψάξει να βρει ένα μοναστήρι, για να ηρεμήσει και να δώσει λύση στα προβλήματά του. Προς Θεού όμως να μην αναλάβει τα οικονομικά του μοναστηριού!!!
