- Κάτι δεν πάει καλά με το σύστημα του ποδοσφαίρου στην Εύβοια και μέχρι την αλλαγή του χρόνου, δηλαδή λίγο πριν φύγει το 2026, το ίδιο αυτό άρρωστο σύστημα θα ξεράσει πολλούς και τότε όλοι θα ψάχνουμε το ποιος έφταιξε.
Είναι σαν τις φούσκες.
Εσύ προσπαθείς να την φουσκώσεις για να γίνει μεγάλη και αυτή σου σκάει και μένεις με τα κομμάτια στο χέρι!!!!
Εδώ και περίπου 2 χρόνια πολλοί αυτοδιοικητικοί, αλλά και γενικότερα πολιτικοί, προσπαθούν με δήθεν παρεμβάσεις τους και χρησιμοποιώντας επιχειρηματίες ως χορηγούς, να προβληθούν μέσα από τον χώρο του ποδοσφαίρου. Δεν θα έχουν κανένα αποτέλεσμα τουλάχιστον εδώ στην Εύβοια, αφού είναι αδύνατον, να βοηθήσουν τα πάνω από 150 αθλητικά σωματεία που υπάρχουν.
Έτσι θα έχουν κάποιους ευχαριστημένους και τους πολλούς δυσαρεστημένους.
