- Συγχαρητήρια στους διοικούντες τον ΛΗΛΑ, οι οποίοι ξεκαθάρισαν πως ο ΛΗΛΑΣ θα συνεχίσει να ρίχνει το βάρος στα δικά του παιδιά και όταν είναι έτοιμος, τότε θα κοιτάξει για το κάτι παραπάνω.
Θα έλεγα στους ανθρώπους του ΛΗΛΑ να προχωρήσουν ένα.... βήμα παραπάνω και να συνεργασθούν με όλα τα σωματεία του Ληλαντίου, ώστε όλα τα ταλέντα, όλοι οι ποδοσφαιριστές που ξεχωρίζουν, να καταλήγουν στον ΛΗΛΑ και έτσι σε 1-2 χρόνια η ομάδα να μπορεί και κοιτάξει στα μάτια την Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ.
Να μείνουν στην άκρη οι διαφορές είτε είναι προσωπικές, είτε σωματειακές και όλοι μαζί για το καλό του ποδοσφαίρου στο Ληλάντιο.
