12 Απριλίου 2009
ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ
Αυτό το άρθρο μου θέλω να το αφιερώσω σε όλους όσους εκμεταλλεύονταιτην όποια εξουσία έχουν στα χέρια τους, είτε οικονομική είτε πολιτική,αποκλειστικά και μόνο για ιδιοτελείς σκοπούς. Στην πορεία τηςεπίγειας ζωής μας κρινόμαστε καθημερινά για τις πράξεις και τιςπαραλείψεις μας. Ζώντας σε μια κοινωνία νοημόνων ανθρώπων οφείλουμε ναεπιδεικνύουμε σεβασμό στη ζωή και στα δικαιώματα όλων ανεξαιρέτως.
Αυτή την εποχή που μια αόρατη κρίση αιωρείται απειλητικά πάνω από τακεφάλια μας, με πρόθεση κάποια στιγμή να μας κτυπήσει και που αυτή ηαναμονή μας έχει φθείρει ψυχολογικά είναι τραγικό να βλέπεις κάποιουςελάχιστους να προσπαθούν να διαβάλλουν, να πιέσουν, να πατήσουν στηνκυριολεξία επί πτωμάτων για να κερδίσουν το οτιδήποτε από μια καρέκλαεξουσίας μέχρι βέβαια και την αύξηση των εσόδων τους.
Δεν είναικαινούργιες βέβαια αυτές οι πρακτικές. Ανέκαθεν επικρατούσε καιεπικρατεί αυτή η λανθάνουσα λογική.
¨Όμως δεν μπορεί συνέχεια το κακό να υπερτερεί του καλού και η αδικία του δίκαιου.
Σήμερα είμαι εξοργισμένος με όσους σκύβουν το κεφάλι σε απειλές και μεθοδεύσεις καιδεν μπορούν να καταλάβουν τη δύναμη τους, τη δύναμη της αντίστασης σεοτιδήποτε σάπιο και σαθρό πλήττει τα θεμέλια των αξιών που είναι ηαξιοκρατία, η δικαιοσύνη, η ισονομία.
Τη δύναμη των πολλών που μπορείνα εκδηλωθεί ποικιλοτρόπως με ψήφο, με διαμαρτυρία, με καταγγελία.
Ο τόπος για να πάει μπροστά χρειάζεται τόλμη, όραμα, διορατικότητα,διαφάνεια και πάνω από όλα δυναμική.
Σε όσους προσπάθησαν καιπροσπαθούν ακόμα να με πλήξουν για το θάρρος της γνώμης μου, τηναγωνιστικότητα και την ανιδιοτέλεια μου, τους κάνω γνωστό ότι είμαι ένας από τους πολλούς που ασφαλώς και δεν φοβούνται τους λίγους.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ.Σ.ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΙΣΤΙΑΙΑΣ
ΑΠΟ voriaevia
Αναρτήθηκε στις
9:55:00 π.μ.