12 Απριλίου 2009

Δ΄ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Κέρδισε ο ΗΡΑΚΛΗΣ
Ο ΗΡΑΚΛΗΣ Ψαχνών
κέρδισε εκτός έδρας τον ΠΑΝΑΛΙΑΡΤΟ με 2-4 και βλέπει με αισιοδοξία το μέλλον του.
Με χαρά υποδέχθηκαν αυτό το αποτέλεσμα και οι ομάδες της Α΄τοπικής Κατηγορίας και οι οποίες κινδυνεύουν με υποβιβασμό.
Ο ΗΡΑΚΛΗΣ συνήλθε μετά και τη νίκη του επί των ΛΟΥΚΙΣΙΩΝ και μάλλον εξασφάλισε την παραμονή του στη Δ΄Κατηγορία.

Κέρδισαν και τα ΛΟΥΚΙΣΙΑ
Συνέχισαν τις καλές εμφανίσεις τα ΛΟΥΚΙΣΙΑ και βρίσκονται στην πρώτη τετράδα της Δ΄Κατηγορίας.
Είχαν ένα δύσκολο παιχνίδι με αντίπαλο τον Πέλοπα Κιάτο, αλλά τον φιλοδώρησαν με 4 γκολ.
Η ομάδα των Λουκισίων είχε μια πολύ καλή πορεία στο φετινό πρωτάθλημα της Δ΄Κατηγορίας. Μια πορεία που ελάχιστοι πίστευαν ότι θα έχει. Μακάρι του χρόνου ο στόχος να είναι για κάτι περισσότερο.