12 Απριλίου 2009

ΔΗΜΟΣ ΑΡΤΑΚΗΣ

Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ
ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ
ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ.
ΑΣ ΤΟΥΣ ΦΩΤΙΣΕΙ, ΓΙΑΤΙ "ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ"
ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΤΑΚΗ