15 Ιουλίου 2009

Α.Ο ΧΑΛΚΙΣ

Χρειάζονται όλοι

Το ποδόσφαιρο δεν είναι κατηχητικό, ούτε στρατός για να επιβληθεί πειθαρχία.
Στο χώρο αυτόν θ’ ακουστούν πολλά και φυσικά κανείς δεν μπορεί ν’ απαγορεύσει τις συζητήσεις και οτιδήποτε άλλο.
Μπορεί σε μια ομάδα να είναι πρόεδρος «ο Γιώργος» και ο γιός του να παίζει σε μια άλλη ομάδα.
Τι θα γίνει σ’ αυτή την περίπτωση;
Θα διαγράψουμε τον πατέρα ή τον γιο;
Αν ο κ. Σέμπος έδωσε χρήματα
για την διαφήμιση της επιχείρησης του σε άλλη ομάδα, γιατί είναι κακό;
Είναι ο μόνος από το Δ.Σ. του Α.Ο ΧΑΛΚΙΣ, ο οποίος βοηθά άλλη ομάδα;

Στο κάτω κάτω τα Λουκίσια είναι σε άλλη κατηγορία.