15 Ιουλίου 2009

Α.Ο. ΧΑΛΚΙΣ

«Δεν ξεριζώνουν
την ψυχή»


Οι διοικούντες του Α.Ο. ΧΑΛΚΙΣ είναι σοβαροί άνθρωποι και γνωστοί.
Δεν ξέρουμε τι συνέβη και προχώρησαν σε μια ανακοίνωση, η οποία δεν μπορεί «να σταθεί».
Καλύτερα να μην έλεγαν τίποτα.
Δεν απομακρύνεις με τέτοιο τρόπο κανένα μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου.
Δεν ξέρουμε τι έκανε ο κ. Σέμπος, αλλά σίγουρα δεν μπορεί να είναι κάτι απ’ αυτά που ακούγονται.
Κύριοι της διοίκησης πως είναι δυνατόν να λέτε πως αποφασίσατε την απομάκρυνση του κυρίου Σέμπου και ταυτόχρονα να λέτε πως ηθικά και οικονομικά θα είναι κοντά στην ομάδα;
Ο κ. Σέμπος είναι Α.Ο. ΧΑΛΚΙΣ «ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ».
Ποιος θα τον διαγράψει;