24 Ιουνίου 2009

Α.Ο. ΛΟΥΚΙΣΙΩΝ

Σωστός
ο πρόεδρος

Ο πρόεδρος της ομάδας ο κ. Αγγέλου μίλησε στον 9,65 fm και τον Νίκο Παπάνταζη σήμερα το πρωί και είπε:
«Δεν μπορώ να καταλάβω την συμπεριφορά κάποιων ομάδων, οι οποίες δεν συζητούν με την ομάδα για κάποιον ποδοσφαιριστή που θέλουν αλλά μιλάνε μόνο με τους ποδοσφαιριστές. Περίεργη αυτή η συμπεριφορά, αφού οι ποδοσφαιριστές αυτοί ανήκουν στην ομάδα μας και μόνο αν αποφασίσει η διοίκηση, θα πάρουν μεταγραφή».
Σωστός ο πρόεδρος κ. Αγγέλου, αλλά άντε να περάσει αυτό το μήνυμα σ’ αυτούς που αυτό είναι το σύστημα τους!!!