08 Νοεμβρίου 2009

Α.Ο. ΧΑΛΚΙΣ - ΛΗΛΑΣ

ΟΙ ΔΥΟ ΟΜΑΔΕΣ
 ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ 
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΣΕ 
ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ 
ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 
ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ, 
ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΟΡΙΣΘΕΙ