ΑΝΑΣΤΑΤΟΙ,
ΦΙΛΑΘΛΟΙ
ΤΟΥ Α.Ο. ΚΥΜΗΣ
Άρχισαν να κυκλοφορούν ανέκδοτα.
Άρχισαν να το συζητούν έντονα. Ακόμη και αυτοί οι λίγοι που πήγαιναν στο γήπεδο της Κύμης απαντούν με αποχή.
Οι διοικούντες τον Α.Ο. ΚΥΜΗΣ θα πρέπει να συζητήσουν με τον προπονητή κ. Ντόβολη και να αλλάξουν την απόφαση ή, αν θέλετε, τη συμφωνία τους.
Γιατί είναι εξαγριωμένοι οι φίλοι της ομάδας;
Λένε:....
Δεν είναι δυνατόν η Κύμη να έχει γήπεδο και να κάνει προπόνηση στο Δύστο!!!Δεν είναι δυνατόν κάθε Πέμπτη η προπόνηση να γίνεται μακριά από τη Κύμη.
Οι φίλαθλοι της ομάδας λένε πως πρώτα στα Κριεζά, τώρα στο Δύστο, αύριο ποιος ξέρει, ίσως στη Κάρυστο.
Γιατί;
Ας πάρουμε όμως το ρεπορτάζ από την αρχή.
Κύριοι της Διοίκησης, κύριε Ντόβολη, δεν ξέρουμε αν αυτό είναι στη συμφωνία σας, αλλά δεν μπορείτε να αγνοήσετε την άποψη των φιλάθλων.
Σήμερα το απόγευμα δέχτηκα ένα μήνυμα από ανθρώπους που είναι κάτοικοι Κύμης και αγαπούν την ομάδα. Τους συνάντησα στη Χαλκίδα και μου μετέφεραν την αντίθεσή τους στο να κάνει η ομάδα προπονήσεις σε γήπεδα εκτός Κύμης, μόνο και μόνο για να εξυπηρετηθεί ο κ. Ντόβολης, ο προπονητής της ομάδας, ο οποίος προφανώς εκείνη την ημέρα πρέπει να βρίσκεται κοντά στη Σχολή Ποδοσφαίρου.
Ο προπονητής κ. Ντόβολης και οι διοικούντες την ομάδα της Κύμης θα πρέπει να σκεφτούν σοβαρά αυτό το θέμα, αφού η ΚΥΜΗ δεν έχει τόσους πολλούς φιλάθλους ώστε να μην έχει ανάγκη αυτούς που μέχρι σήμερα πήγαιναν στο γήπεδο.
Ο Δήμαρχος Κύμης κ. Θωμάς ξέρει πολύ καλά τι σημαίνει να έχεις τον κόσμο δίπλα σου. Ξέρει καλά πως πρέπει να βρει λύση με αυτό το θέμα.
Κύριε Θωμά, έτσι κι αλλιώς, την Πέμπτη ο κ. Ντόβολης δεν παραμένει μέχρι το τέλος της προπόνησης, την οποία συνεχίζει ο βοηθός του. Γιατί λοιπόν αυτή τη μια προπόνηση να μην την κάνει ο βοηθός στο γήπεδο της Κύμης;
Κύριε Θωμά, κύριε Ντόβολη, σεβαστείτε την επιθυμία του κόσμου. Αν αυτός ο κόσμος σας γυρίσει τη πλάτη, τότε θα είναι αργά και για σας.
Κύριε Ντόβολη, δώστε λύση όσο είναι νωρίς.
Οι διαμαρτυρίες ακούγονται δυνατά στη Κύμη και απορούμε πώς δεν το έχετε τακτοποιήσει ακόμη.
Κύριοι, η ΚΥΜΗ πάει για πρωτάθλημα ή πάει για μια από τα ίδια;
Εμείς μια ερώτηση κάνουμε.
Μήπως, επειδή είπαμε εμείς πως θα είστε πρώτοι στο τέλος του α΄γύρου, θέλετε να μας διαψεύσετε;
Περιμένουμε τις αντιδράσεις σας.