09 Νοεμβρίου 2009

ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚΑ

"Πράσινη" η κορυφή
   Τη μοναξιά της κορυφής απολαμβάνει μετά από αρκετό καιρό ο Παναθηναϊκός. Με αυτογκόλ του Καρακώστα στο 67` και του Σισέ στο 81`, οι «πράσινοι» επικράτησαν 2-0 εκτός έδρας του Λεβαδειακού σε αγώνα για την 10η ημέρα του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας. Η ομάδα του Τεν Κάτε που έφτασε τους 28 βαθμούς, δύο περισσότερους από τον Ολυμπιακό, είχε και δοκάρι στο 5ο λεπτό της αναμέτρησης με τον Σισέ.

    ΞΑΝΘΗ - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ: 1-2
     Τρεις πολύτιμους βαθμούς πήρε ο Πανιώνιος, καθώς επικράτησε με 2-1 στην Ξάνθη της τοπικής ομάδας. Οι «κυανέρυθροι» προηγήθηκαν με τον Μπάλαμπαν στο 18` και οι γηπεδούχοι ισοφάρισαν στο 56ο λεπτό με τον Ζιεντσουκ, ενώ το τελικό σκορ διαμόρφωσε ο Κροάτης επιθετικός στο 85ο λεπτό.

    ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΕΝΑ 3-0
   Με χατ-τρικ του Τσέζαρεκ, ο Αστέρας Τρίπολης επικράτησε 3-0 του ΠΑΣ Γιάννινα σε αγώνα για την 10η ημέρα του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας. Ο Κροάτης επιθετικός, που πλέον βρίσκεται στην πρώτη θέση του πίνακα των σκόρερ, «βρήκε δίχτυα» στο 13ο, το 74ο και το 81ο λεπτό και χάρισε στην ομάδα του Βαγγέλη Βλάχου μια άνετη νίκη.

    ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ-ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ: 0-0
    Σε μία αναμέτρηση που είχε πολλές φάσεις αλλά κανένα γκολ, ο Ατρόμητος παραχώρησε «λευκή» ισοπαλία στον Εργοτέλη. Αξίζει να σημειωθεί, ότι οι φιλοξενούμενοι αγωνίζονταν από το 55΄ με 10 παίκτες, λόγω αποβολής του Λεάλ με δεύτερη κίτρινη κάρτα.  

    ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ:

    ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΗΡΑΚΛΗΣ: 1-1
    Στο δεύτερο λεπτό των καθυστερήσεων και με σκόρερ τον Βέλιο, ο Ηρακλής απέσπασε ισοπαλία 1-1 από τον Ολυμπιακό στο γήπεδο Καραϊσκάκη, σε αγώνα για την 10η ημέρα του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκα. Οι «ερυθρόλευκοι» προηγήθηκαν στο 40' με τον Μαρέσκα.

    ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ - ΠΑΟΚ: 1-2
    Παρά το γεγονός ότι στο τελευταίο 20λεπτο κινδύνευσε αρκετά, ο ΠΑΟΚ επικράτησε με 2-1 του Παναθρακικού στην Κομοτηνή και παρέμεινε σε τροχιά Ευρώπης, ενώ οι γηπεδούχοι έμειναν χωρίς νίκη μετά από 10 αγώνες. Τα τέρματα για τον «δικέφαλο του βορρά», πέτυχαν οι Βιεϊρίνια (26`) και Γκαρσία (55`), ενώ οι γηπεδούχοι μείωσαν στο 69` με τον Μπουβάλ.

    ΑΡΗΣ- ΚΑΒΑΛΑ: 0-0
    Υπό το βλέμμα του Εκτορ Ραούλ Κούπερ, ο Άρης έχασε αρκετές ευκαιρίες κι έτσι έμεινε στο 0-0 με την Καβάλα μέσα στο «Κλεάνθης Βικελίδης». Οι φιλοξενούμενοι αγωνίζονταν από το 68' με δέκα παίκτες, λόγω αποβολής του Ντικρόκ, ενώ στο 89' έμειναν με εννιά καθώς αποβλήθηκε και ο Οικονόμου και στο τελευταίο λεπτό με οκτώ παίκτες, αφού αποβλήθηκε και ο Ονουάτσι.