08 Νοεμβρίου 2009

ΗΡΑΚΛΗΣ ΨΑΧΝΩΝ

Η ΙΣΟΠΑΛΙΑ 
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΥΧΙΑ 
ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΙΑΤΟ.
Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ 
ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ, 
ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ 
ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ 
ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΕΤΣΙ 
ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ.