Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ 101,1 FM

Αγαπητέ Δημήτρη


Πριν από αρκετά χρόνια, ζήσαμε μαζί κάποιες καταστάσεις και τα λέγαμε από το ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ.
Δεν ξεχνιούνται αυτά, όσα χρόνια κι αν περάσουν.
Αγαπητέ Δημήτρη,...
εγώ δεν ήμουν και δεν θα είμαι φίλος σου.
Ο φίλος είναι κάτι πολύ μεγάλο και εγώ δεν μπορώ να σου σταθώ ως φίλος.
Ως άνθρωπος όμως το ξεκαθαρίζω πως θα είμαι πάντα δίπλα σε σένα και στην οικογένειά σου, άσχετα με τα όσα επαγγελματικά και προσωπικά μας χωρίζουν.
Αγαπητέ Δημήτρη, δεν με απασχολεί το τι λένε άλλοι αλλά το πώς αισθάνομαι εγώ.
Το ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ 104,1 FM είναι παιδί του Δημήτρη και της Σοφίας.
Τα παιδιά μας τα προσέχουμε, γιατί είναι παιδιά μας.
Για να τα καταφέρουν όμως οι γονείς και να φροντίζουν τα παιδιά τους, πρέπει πρώτα να είναι οι ίδιοι καλά.
Εγώ θέλω να είστε καλά.


Με εκτίμηση και αγάπη