Γιατί ψάχνουν;
Γιατί άραγε οι αρμόδιοι ψάχνουν να βρούνε πώς βρέθηκαν
βιομηχανικά απόβλητα στη περιοχή, αφού τέτοιες βιομηχανίες δεν υπάρχουν εκεί;
Κύριοι, αυτό είναι αστείο και μόνο που το λέτε.
Μήπως μπορείτε να μας πείτε εσείς, που δώσατε άδειες σε διάφορες
βιομηχανίες στη περιοχή Οινοφύτων, πού πάνε τα απόβλητά τους;
Για ρίξτε μια ματιά στα παραστατικά.
Για ψάξτε την διαδρομή τους και θα δείτε πως δεν πήγαιναν
εκεί όπου τα παραστατικά έγραφαν.
Χύμα όλα στα ποτάμια, στα βουνά και οπουδήποτε.
Ποιοι τους κάλυπταν;