Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ

«Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ»

Αγαπητέ φίλε, κανένα πρόβλημα δεν έχω.
Εγώ γράφω την άποψή μου και δεν με ενδιαφέρει αν και σε ποιους αρέσει.
Φυσικά και δεν έχω καμία απαίτηση για ενημέρωση από .......
κανέναν. Αυτό ισχύει και για τον κ. Αναγνωστάκη, του οποίου δηλώνεις πολιτικός φίλος.
Αγαπητέ φίλε, δεν ανήκω στον ίδιο πολιτικό χώρο με τον κ. Αναγνωστάκη αλλά εκτιμώ τον ίδιο. Προφανώς και δεν έχει ανάγκη από τη δική μου στήριξη ο κ. Αναγνωστάκης αλλά αυτό δεν σημαίνει πως εγώ θα πάψω να γράφω την άποψή μου.
Όσο για την πίτα που θα μοιραστεί, δεν με ενδιέφερε και δεν με ενδιαφέρει γιατί γενικώς δεν μου αρέσουν οι πίτες.
Μας διαβάζεις αλλά ξεχνάς εύκολα.
Θα σου θυμίσω πως είχα γράψει για τους υποψήφιους και τις επιλογές τους.
Και στην ενημέρωση θα κάνουν τις επιλογές τους και στο τέλος θα κριθούν.