Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ



Γεια σου φίλε μου, συγχαρητήρια για τον τρόπο που γράφεις, έχεις πολύ καλή γραφή, αλλά κάνείς φοβερά προσωπικά λάθη, δηλαδή στις εκλογές πόρωνες τον κόσμο με Ζεμπίλη ή θωμά δεν κάνεις καλό στην Δημοκρατία έτσι και τόσο πάθος δεν χρειάζεται να το μεταδίδεις σε προσωπικό επίπεδο, ναι μπορείς και μπαλοθιές να ρίχνεις, ειλικρινά μου θυμίζεις σελίδες της ποδοσφαιρικής Τορίνο , είσαι πιστεύω τόσο Δημοκρατικός όσο και οι......
 διάλογοι σου με αναγνώστες, θα φέρεις μέλι έγραφες και το είδα τυχαία την 17 Νοεμβρίου, ιστορική φράση την έλεγαν στους εξόριστους στην Χούντα, εκεί που τους έστελναν εξορία, η συνήθεις φράση μην πικραίνεσαι θα σου φέρω μέλι , τουλάχιστον σαν έκφραση και επειδή είσαι πολύ έξυπνος από ότι έχω καταλάβει από τα κειμενά σου δεν νομίζω να είναι τυχαία έκφραση, η αν είναι πες ένα συγνώμη στην Δημοκρατία και τους αναγνώστες.
Οι Δήμαρχοί που εκλέχτηκαν είναι άξιοί, και μάγκες κέρδισαν την εμπιστοσύνη του λαού, εσύ δεν νομίζω ότι τους κάνεις καλό με την γλώσσα γηπέδου που χρησιμοποιείς, εδώ είσαι λάθος, όταν γράφεις σκέφτεσαι και Ιστορικές φράσεις δεν σατιρίζεις έτσι τους τότε Ήρωες που αντιστάθηκαν και στερήθηκαν τις οικογένειες τους, ρωτάω έγινε θέλω να μου πείς δεν ήταν αυτό ατόπημα, και το αντέ γεια, αντί οι μεγαλύτεροι άνθρωποι να επικρίνουμε τέτοιες χουλιγκανίστηκες συμπεριφορές, δηληδή τι θέλουμε πολιτική με οπαδούς σαν τον λάθος δρόμο που έχει πάρει το ποδόσφαιρο και ο αθλητισμός.
Πιστεύεις μέσα σου ότι σου έγραψα αυτά σαν συμβουλή και έχω δίκιο μην σε υπερνικά ο εγωισμός δεν σου έγραψα τίποτα το παράλογο τίποτα το ειρωνικό και το καταλαβαίνεις, γεια σου μακάρι να μην χρειαστεί να σου ξαναγράψω γιατί έχει πολύ καλές σκέψείς σε άλλα θέματα και έξυπνη γραφή αλλά μην περνάμε μηνύματα φανατισμού στα παιδιά μας, ευχαριστώ φίλε μου γεια σου.

ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΧΟΛΙΟ:
ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΩ.
ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΩ ΠΟΤΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΧΟΥΝΤΑ.
ΓΡΑΦΩ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
ΜΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΗΣ ΚΥΜΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ.
ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΨΕΙ ΑΛΛΟΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ.
Ο ΛΑΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΩΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΕΓΡΑΦΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑΝ ΓΙΑ ΜΑΣ, ΑΝ Ο ΘΩΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΖΕΜΠΙΛΗΣ ΕΧΑΝΑΝ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ;
ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ, ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ.
ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΘΙΞΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΓΓΕΛΟΙ.
ΑΛΛΟ ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙΣ ΧΟΥΝΤΙΚΟΥΣ.
ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΖΩ, ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΣΕΒΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ.
ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΜΩΣ, ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΛΛΑ ΕΛΕΓΑΝ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑΝ. ΕΤΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;