Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Άκαρπη σύσκεψη για το μέλλον του Τσιώλη, η... διαθήκη και η αφιέρωση του Μπόλονι

Εαυτόν στη διάθεση της διοίκησης του Άρη έθεσε ο Σάκης Τσιώλης μετά την ισοπαλία 1-1 των «κιτρίνων» με τον ΠΑΟΚ στο «Κλ. Βικελίδης». Μάλιστα δεν μπήκε στο πούλμαν της αποστολής, καθώς παρέμεινε στο γήπεδο όπου είχε συνάντηση με τα μέλη της διοίκησης, χωρίς να προκύψει κάποια απόφαση. «Στο ποδόσφαιρο το αποτέλεσμα σου .....
δίνει ψυχολογία κι εμείς δεν το έχουμε. Εγώ δεν θα το βάλω στα πόδια, αλλά θα δώσω τη μάχη μου» τόνισε χαρακτηριστικά. Δυσαρεστημένος από τα όσα αντιμετώπισε στο ντέρμπι ο Λάζλο Μπόλονι είχε και πάλι να προσφέρει ατάκες κατά τη διάρκεια των δηλώσεν του. «Πάω να κάνω τώρα ένα μπάνιο σπίτι γιατί ποτέ δεν δέχθηκα τόσα υγρά. Τουλάχιστον έχω καλό σαπούνι κι ελπίζω όταν ο προπονητής του Αρη έρθει στην Τούμπα να μην έχει τέτοια αντιμετώπιση. Πριν έρθω εδώ έγραψα ένα γράμμα στη κόρη μου αν δεν γυρίσω πίσω. Η διαθήκη μου είναι επίσης τελειωμένη» είπε χαρακτηριστικά και αφιέρωσε το αποτέλεσμα σε μια κοπέλα που μάχεται για τη ζωή της.