Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ


ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΖΕΜΠΙΛΗ
ΣΕ ΖΙΑΖΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΑΔΗ

Συγχαρητήριες επιστολές σε δύο δημότες του Δήμου Χαλκιδέων
-τον προαχθέντα στο βαθμό του αντιστράτηγου και τοποθετηθέντα στην αρχηγία του Στρατού Ξηράς, Κωνσταντίνο Ζιαζιά και
-τον προαχθέντα στο βαθμό του αντιναυάρχου και ....
ανελθόντα στη δεύτερη θέση της ιεραρχίας του Πολεμικού Ναυτικού, Παναγιώτη Ελληνιάδη,
απέστειλε ο δήμαρχος, Θανάσης Ζεμπίλης.

Οι δύο επιστολές του δημάρχου, έχουν ως εξής:


I. Προς: Ζιαζιά Κωνσταντίνο
αντιστράτηγο - ΑΡΧΗΓΟ Γ.Ε.Σ.


Με χαρά, πληροφορήθηκα την προαγωγή σας στο βαθμό του Αντιστράτηγου και την τοποθέτησή σας στη θέση του Αρχηγού του Γενικού Επιτελείου Στρατού.
Ως Δήμαρχος Χαλκιδέων, νιώθω ιδιαίτερη τιμή και υπερηφάνεια για την επιλογή, από τα συντεταγμένα όργανα της Πολιτείας, ενός δημότη του Δήμου Χαλκιδέων / Δημοτικής Ενότητας Αυλίδας ώστε να υπηρετήσει την Πατρίδα από αυτήν την θέση εξαιρετικά υψηλής ευθύνης.
Δεχθείτε τα θερμά συγχαρητήριά μου και τις ευχές μου για επιτυχία στα νέα σας καθήκοντα.
Είμαι βέβαιος ότι, θα αποδειχθείτε αντάξιος της εμπιστοσύνης και των προσδοκιών της Πολιτείας, του δυναμικού του Στρατού Ξηράς και των πολιτών.

Με τιμή
Ζεμπίλης Αθανάσιος
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ


II. Προς: Ελληνιάδη Παναγιώτη
αντιναύαρχο - Διοικητή Δ.Δ.Μ.Ν.


Με χαρά, πληροφορήθηκα την προαγωγή σας στο βαθμό του Αντιναυάρχου και την ανέλιξή σας στη δεύτερη θέση της ιεραρχίας του Ανώτατου Ναυτικού Συμβουλίου.
Ως Δήμαρχος Χαλκιδέων, νιώθω τιμή και υπερηφάνεια για την επιλογή, από τα συντεταγμένα όργανα της Πολιτείας, ενός δημότη του Δήμου Χαλκιδέων ώστε να υπηρετήσει την Πατρίδα από θέση υψηλής ευθύνης.
Δεχθείτε τα θερμά συγχαρητήριά μου και τις ευχές μου για επιτυχία στα νέα σας καθήκοντα.
Είμαι βέβαιος ότι, θα αποδειχθείτε αντάξιος της εμπιστοσύνης και των προσδοκιών της Πολιτείας, του δυναμικού του Πολεμικού Ναυτικού και των πολιτών.

Με τιμή
Ζεμπίλης Αθανάσιος
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ