Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΚΠΑΣΙΔΗΣ

 

 Καλημέρα κ. Στ. Γκάρα,
Μπορεί να γνωριζόμαστε ελάχιστα αλλά θα ήθελα κατ’ αρχήν να σας ευχαριστήσω για τα καλά σας λόγια και την εκτίμηση την οποία δείχνετε στο πρόσωπό μου.
    Θα σας παρακαλούσα όμως σαν χάρη να μην γράφετε για μένα οτι εγώ αποτελώ την δήθεν  “ιδανική λύση για τον ...πάγκο του Α.Ο.Χαλκίς” κ.τ.λ. διότι ουδέποτε έχω συζητήσει με την Διοίκηση του Α.Ο.Χαλκίς την οποία και εκτιμώ. Αν είναι να γίνει αυτό κάποια στιγμή στο μέλλον ας γίνει και να είστε σίγουρος πως θα μαθευτεί αμέσως !!!!
    Εκτός αυτού κάποιοι δήθεν “φίλοι” διαδίδουν πως με “πατρονάρετε” κάτι φυσικά που δεν ισχύει όπως και εσείς ο ίδιος πιστεύετε διότι ΕΓΩ δεν είμαι τέτοιος χαρακτήρας.
Δεν ανήκω σ’ αυτήν την κατηγορία ανθρώπων. 1+1 κάνουν 2 !!!!!
    Τέλος να σας θυμίσω πως αυτή την στιγμή ανήκω στην οικογένεια της “ΠΑΕ ΗΡΑΚΛΗΣ ΨΑΧΝΩΝ” την οποία κ ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που δείχνει στο πρόσωπό μου και είμαι αφοσιωμένος στο δύσκολο έργο που έχουμε να αντιμετωπίσουμε φέτος στην FOOTBALL LEAGUE εγώ, οι συνεργάτες μου, οι ποδοσφαιριστές, οι φροντιστές και η Διοίκηση!!!
 
Με εκτίμηση,
Τοκπασίδης Παναγιώτης
 
*ΣΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΧΟΛΙΟ