Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Μ΄ αρέσει..!!

Έχω συνηθίσει στα χτυπήματα πάνω και κάτω από την μέση και δεν μ΄ενοχλεί τίποτα απολύτως. Δεν ανήκω στην κατηγορία αυτών που ¨πουλάνε¨ και την μάνα τους για να είναι πίσω από ένα μικρόφωνο ή μπροστά σε μιά κάμερα. Δεν είμαι ψώνιο και δεν θα γίνω τώρα σ΄ αυτή την ηλικία.
Δεν με νοιάζει πλέον ούτε τι θα πούνε, ούτε τι .....
θα γράψουν. Θα συνεχίσω να γράφω την αποψή μου, χωρίς να με καθοδηγεί η όποια φιλοδοξία και η όποια αμοιβή ή η όποια πρόσκληση σε φιέστες.
Δεν θέλω να είμαι πρώτος σε τίποτα. Δεν βιάζομαι και φυσικά δεν έχω ν΄ αποδείξω τίποτα. 
Όσο για τον ¨φίλο μου¨ τον ραδιοφωνατζή, εύχομαι να τον έχει πάντα καλά ο θεός και να μπορεί να κάνει συνεργασίες με ανθρώπους που έφτυνε και τον έφτυναν.
Να μην ξεχνά όμως ποτέ πως η αλεπού εκατό και τ΄ αλεπουδάκια 110 δεν μπορεί να γίνει.