Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Έχουν πλάκα Γιάννη μου¨!!!!

Γιάννη μου ¨έχουν πλάκα¨ μερικοί οι οποίοι προσπαθούν να μας πείσουν πως για την φωτιά στις χωματερές την ευθύνη την έχει ο Δήμαρχος κ. Θωμάς!!
Για τα τοξικά που έρριχναν χρόνια τώρα στις χωματερές, πάλι ο Θωμάς φταίει κι ας μην ήταν δήμαρχος τότε!!!
Γιάννη μου, δεν πιστεύω να έβγαλες κι εσύ ανακοινώσεις;;;
Πως όμως Γιάννη μου πήρε φωτιά η ....
χωματερή, μετά τα δημοσιεύματα στο ΠΑΝΕΥΒΟΪΚΟ ΒΗΜΑ; Τυχαίο; Δεν νομίζω.
Λοιπόν εγώ αν ήμουν στη θέση του Θωμά, θα είχα πάει στην αστυνομία και θα έκανα μήνυση κατ΄αγνώστων, για εμπρησμό!!!!
Ναι Γιάννη μου, αυτό θα έκανα.
Θα έκανα και κάτι άλλο. Θα ανέθετα την φύλαξη των χωματερών σε ιδιωτική εταιρεία, με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Γιάννη θα ψήφιζες ΝΑΙ στην φύλαξη;;;;
Γιάννη μου, όσο για την μόλυνση του περιβάλλοντος στον πρώην δήμο Ταμυναίων, ας μη μιλάμε καθόλου. Ξέρουμε όλοι τι συμβαίνει και ποιοί κάνουν την πάπια!!!
Γιάννη μου, με τέτοια θέματα δεν δημιουργείς πρόβλημα στον Θωμά, αλλά στο Αλιβέρι!!