Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Νίκος Κατσαμάγκος

Καλημέρα !!!!
Επειδή εδώ και λίγες μέρες βλέπω το όνομα μου γραμμένο,και βλέπω ότι ούτε το καλοκαίρι δεν μπορούμε να ξεχαστούμε ,μάλλον σε κάποιον ή κάποιους έχω κάτσει στο σβέρκο,και μιλώ βεβαίως για τον εαυτό μου!!!
Τελικά πρέπει να μάθω και εγώ περί τίνος πρόκειται διότι έχω πραγματικά μπερδευτεί με όλα αυτά και βάζω τα γέλια!!!
Δεν έχω πραγματικά πρόβλημα με κανέναν και ....βεβαίως όταν εγώ προσωπικά γράφω κάπου, γράφω πάντα επώνυμα και χωρίς ψευδώνυμα τύπου GEO-ZZZZ κ.α
Θέλω να ευχηθώ σε όλους καλό καλοκαίρι καλή ξεκούραση λιγότερο άγχος και βεβαίως από Σεπτέμβριο βλέπουμε!!
Οι άνθρωποι της ενημέρωσης έτσι ονομάζω εγώ προσωπικά τον εαυτό μου,είναι σαν τους αθλητές που κάθε καλοκαίρι συζητούν και δέχονται προτάσεις για νέες ραδιοφωνικές στέγες ,αν τους ικανοποιούν φεύγουν αν όχι κάθονται στα αυγά τους!!! 
Ούτε συμβόλαια έχουν ούτε αμείβονται από κάποιον Μεγιστάνα!!! Είναι ερασιτέχνες!!!!
 Τώρα αν αυτά που σας έγραψα σας δώσουν τροφή για κάτι άλλο δικό σας πρόβλημα!!!!