Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΜΗΝΥΜΑ

Κύριέ μου, λέγε όσα θες. Εγώ σ΄ ακούω με πολύ προσοχή και ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω την επιθετικότητά σου προς τους ανθρώπους της ΕΠΣΕ και περισσότερο προς τους κυρίους Παπακωνσταντίνου και Παπαδάκη!!
Έχεις μπερδέψει πολλά πράγματα μαζί. Μπέρδεψες την πολιτική με το ποδόσφαιρο και την προσωπική φιλία.
Κύριέ μου δεν χαϊδεύω κανέναν, αλλά δεν....
μπορώ να κατηγορήσω και κανέναν χωρίς λόγο και χωρίς στοιχεία.
Ανακάλυψες πως εγώ στηρίζω Παπακωνσταντίνου και Παπαδάκη, επειδή και οι δύο είναι φίλοι με τον Αναγνωστάκη!!!!
Απίστευτος είσαι. Εγώ δεν είμαι φίλος του κ. Δημήτρη Αναγνωστάκη. Τον εκτιμώ, τον πιστεύω και αυτό είναι όλο.
Απορώ με το σκεπτικό σου και χαίρομαι αν τελικά Παπακωνσταντίνου και Παπαδάκης είναι φίλοι του Αναγνωστάκη.
Η ΕΠΣΕ κάνει μια μεγάλη προσπάθεια τα τελευταία χρόνια. Φυσικά έχουν γίνει λάθη. Ποιός όμως δεν κάνει λάθη; Άπειρες φορές έχω διαφωνήσει με κάποια πράγματα, αλλά όχι να μην βλέπουμε και την προσπάθεια που κάνει η διοίκηση της ΕΠΣΕ.
Κύριέ μου, δεν μ΄ ενοχλεί η μανία σου εναντίον μου. Μ  ενοχλεί που θέλεις να επιτεθώ σε ανθρώπους χωρίς λόγο και αιτία!!!
Πάντως αν κατάλαβα καλά, είναι κακό πράγμα να είσαι στο περιθώριο!!!!
Αν επίσης κατάλαβα καλά, είναι κακό να θέλεις να ¨κατακτήσεις¨ την ΕΠΣΕ και να παριστάνεις τον φίλο του Παπακωνσταντίνου!!!!