Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Αγαπητέ κύριε Κατσαμάγκο, εγώ δεν ανάβω γενικώς λαμπάδες σε κανέναν.
Ούτε σε δημάρχους, ούτε γενικότερα σε πολιτικούς.
Να ξέρεις πως ούτε έψαχνα ούτε ψάχνω ¨δημοσιογραφική στέγη¨ .
Εγώ δεν παζαρεύω την δουλειά μου. Το αν ....
μπορώ ή όχι θα το κρίνουν αυτοί που διαβάζουν το ΑΘΛΟΡΑΜΑ.
Κύριε Κατσαμάγκο, εγώ δεν δηλωσα την Παρασκευή πως θα είμαι στον 96,5 και το Σάββατο να βρεθώ στον ΕΥΡΙΠΟ!!!
Όσο για τον δήμαρχο, μακάρι να είχε την ανάγκη μου.
Μπορεί και μόνος του κ. Κατσαμάγκο κι εσύ το ξέρεις.
Αυτό που δεν έχεις μάθει ακόμη, είναι το πως εγώ δεν συκοφαντώ κανέναν και απαντώ μόνο με αυτά που γράφω. Αυτά μένουν και με δικαιώνουν και στην δική σου περίπτωση.
Κύριε Κατσαμάγκο, γιατί αυτή η νέα κωλοτούμπα;
Εγώ θα σου ευχηθώ και πάλι καλές εκπομπές και εσύ μην ανάβεις λαμπάδα στον κ.  Αβερκιάδη, αλλά να θυμάσαι πως αν και τον είχες αδειάσει, αυτός το ξέχασε!!!
Να θυμάσαι και κάτι ακόμη. Εγώ δεν πουλάω τους συνεργάτες μου και δεν έχω αφεντικά!