Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

ΜΗΝΥΜΑ

ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ,ΠΟΛΥ ΓΡΑΦΗ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.
ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΒΡΙΣΚΩΝΤΑΙ ΜΕΣ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑ ΠΡΙΝ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΥΧΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ....
ΩΡΕΟΥΣ, ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΜΟΝΟ ΤΟΥΤΟ . ΤΟ ΑΜΕΣΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕΤΑΞΥ ΔΟΞΑ ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ ΚΑΙ ΑΕ ΧΑΛΚΙΔΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ 6 ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ,Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ 6 ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ,ΤΟ ΕΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ,  ΤΟ ΑΛΛΟ ΟΧΙ. 
Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΠΡΩΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.[ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑΤΕ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ] .
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΤΕ
 1] ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΧΤΩΝ ΤΗΣ ΔΡΟΣΙΑΣ 
2]ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΗΤΗ......ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΟΤΑΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΩΝ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΑ¨΄ ΑΚΟΥΜΕ ¨'ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΜΑΣ,     
ΥΓ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΥΣΙΟ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ         
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ. 
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ.

ΣΧΟΛΙΟ:  Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του. Οταν θα απαντήσετε εσεις στα ερωτήματα τότε θα σχολιάσω κι εγω τα υπόλοιπα.  Πείτε μου τι δουλειά είχε ο τερματοφύλακας της ΚΥΜΗΣ στον πάγκο της ομάδας σας στον αγώνα με την ΔΡΟΣΙΑ και ο ποδοσφαιριστής του ΑΥΛΩΝΑΡΙΟΥ στ΄ αποδυτήρια της ΠΡΟΠΟΝΤΙΔΑΣ. Ο τελευταίος έκανε επίθεση στους ποδοσφαιριστές της ΠΡΟΠΟΝΤΙΔΑΣ και δεν πήγε για να τους συγχαρεί!!
Κύριε, εγώ δεν έγραψα ψέματα. Είναι γεγονότα και για να τα ξέρω, σημαίνει πως ο καναπές μου ¨βλέπει¨ καλά!!!
ΥΓ. Οπως βλέπετε εγώ το μήνυμά σας το δημοσίευσα αυτούσιο και δεν διόρθωσα ούτε τα ορθογραφικά σας λάθη.