Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Αποψή μου

Διαβάζω και ακούω πολλά για το θέμα της διαχείρησης σκουπιδιών στο Δήμο Κύμης Αλιβερίου και δεν διστάζω να γράψω για μια ακόμη φορά την άποψή μου.
Δεν ξέρω γιατί ο Δήμαρχος κ. Θωμάς και το Δημοτικό Συμβούλιο κάνουν μία μπρός και μια πίσω, αλλά σίγουρα το θέμα αυτό πρέπει να τελειώνει!!
Είναι λέει δασική έκταση μέρος του χώρου που ....
αγοράσθηκε από τον Δήμαρχο και τον Αντιδήμαρχο για να δοθεί στο Δήμο και να γίνει εκεί η μονάδα επεξεργασίας των σκουπιδιών.
Κύριοι, τώρα ξύπνησε το Δασαρχείο; Μέχρι τώρα δεν είχε δει πόσες δασικές εκτάσεις έχουν καταπατηθεί;
Ας μη γελιόμαστε. Ας παραχωρήσει χώρο το Δασαρχείο να γίνει η μονάδα να τελειώνει το θέμα.
Κύριοι δεν είναι θέμα Θωμά. Είναι θέμα όλων και πρέπει να τελειώνει.
Συμπολίτευση και Αντιπολίτευση οφείλουν να δώσουν λύση και όχι ο ένας να πηγαίνει προς την μία πλευρά και ο άλλος προς την άλλη.
Αυτό κάνει κακό στον τόπο.
Τα όποια λάθη του κυρίου Θωμά, δεν δικαιολογούν λάθη της αντιπολίτευσης.
Κύριοι, θέλετε να βάλετε τέλος στο σήριαλ;
Πάτε στο Δημοτικό Συμβούλιο με καθαρή πρόταση και χωρίς λόγια. Καθαρή και συγκεκριμμένη πρόταση.
Έτσι θα δοθεί οριστική λύση στο πρόβλημα και φυσικά δεν θα χάσει η αντιπολίτευση.
Όσο για όλους αυτούς που προσπαθούν να στηρίξουν τον δήμαρχο γράφοντας αρλούμπες, αλλά κι αυτούς που βγάζουν το μίσος τους εναντίον του Δημάρχου από τα μικρόφωνα, ο κόσμος ξέρει και δεν τσιμπάει.
Έχω κάθε λόγο να θέλω να είμαι εναντίον του Δημάρχου, αλλά όχι σε τέτοια θέματα.
Είμαι ενάντια και στο περιβάλλον του για την λάθος επικοινωνιακή πολιτική και την λάσπη που ρίχνουν, αλλά ενάντια και σ΄ αυτούς που βγάζουν απωθημένα.