Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

ΔΗΜΟΣ ΚΥΜΗΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

Εγώ την άποψή μου την έχω γράψει και δεν την αλλάζω. 
Το θέμα των σκουπιδιών πρέπει να βρεί λύση και δεν πρέπει να γίνει πολιτική εκμετάλευση πάνω σ΄ αυτό.
Ο Δήμαρχος είπε την αποψή του. Έκανε την πρότασή του, καλή ή κακή. Άλλη πρόταση υπάρχει;
Κύριοι δεν συμφωνώ με τους μπαχαλάκηδες ούτε ....
όμως και με τα παπαγαλάκια.
Δεν συμφωνώ με την κυρία Έφη Ντίνη η οποία τα χώνει στο Δήμαρχο με τον οποίο μέχρι χθες ήταν φιλαράκια, αλλά ούτε και με το kimanews έτσι όπως παρουσιάζει τα γεγονότα.
Εγώ δεν έχω πλέον ούτε καλημέρα με τον κύριο Θωμά, επειδή διαφωνώ μαζί του σε θέματα επικοινωνίας και φυσικά δεν μ΄ αρέσουν οι κωλοτούμπες. Αυτό δεν σημαίνει πως θα τα βλέπω όλα μαύρα.
Έχω την αποψή μου και θα την γράφω.
Ο κ.  Θωμάς έκανε πίσω και τώρα το πληρώνει.
Αν είχε κάνει λάθος στο θέμα των ΚΡΙΕΖΩΝ, έπρεπε να βγει και να το πει.
Η περιφορά της μονάδας για τα σκουπίδια, από χωριό σε χωριό, δημιούργησε τα προβλήματα.
Από τα σκουπίδια κανείς δεν θα κερδίσει πολιτικά, αφού αυτές οι πολιτικές είναι, που καταλήγουν στα σκουπίδια!!!!
Κύριε Θωμά, κύριε Μπενάκη, κύριε Κούκη, κύριε Σιαγιάννη, κύριε Μιχαήλ, τα σκουπίδια είναι του Δήμου σας και κάπου εκει θα γίνει η επεξεργασία τους και όχι σε κάποιον άλλο δήμο.
Έχετε όλοι μερίδιο ευθύνης.
Κύριε Δήμαρχε το να γράφουν 2-3 παπαγαλάκια αυτά που γράφουν δεν λέει τίποτα. 
Θα βρεθούν άλλοι 50 και θα γράφουν τα αντίθετα!!
Καλέστε τους αρχηγούς των παρατάξεων, κλείστε τις πόρτες και μην βγείτε έξω αν δεν βρείτε λύση.
Διαφορετικά πιστεύω πως εσείς πάτε το θέμα έτσι, μέχρι να φτάσουμε στις εκλογές και να το έχετε ως όπλο.