Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Χατζής Βασίλης

"Παραιτήθηκα και αποχωρώ από την όποια σχέση είχα με την ιστοσελίδα dinataathlitika.gr. Στο εξής ουδεμία σχέση και ευθύνη έχω με τα όσα γράφονται και με την διαχείριση της ιστοσελίδας.
Έχω μάθει στη ζωή μου ν΄ αναλαμβάνω τις ευθύνες των πράξεών μου, αλλά σε καμία περίπτωση δεν έφτασα στο σημείο να ζητώ κάλυψη από άλλους και να τους απειλώ. Τιμωρήθηκα από την ΕΠΣΕ και ζήτησα συγνώμη από τους ανθρώπους με τους οποίους αντάλλαξα ....
κουβέντες.
Ανέχθηκα, το να πάνε δήθεν συνεργάτες μου στην ΕΠΣΕ και να δηλώσουν πως δεν έχουν καμία σχέση μαζί μου. Απόκριες έχουμε και οι μάσκες έπεσαν. Ευτυχώς για μένα. 
Σήμερα δυστυχώς γι  αυτούς πρέπει να τρέξουν ώστε να προλάβουν γιατί είναι σε σκοτεινό τούνελ και το σφύριγμα του τρένου έχει ακουσθεί.
Εύχομαι ολόψυχα να καταφέρουν να σωθούν, αφού δεν είχαν την ευαισθησία να ζητήσουν μια συγνώμη.
Για μένα το κεφάλαιο ΔΥΝΑΤΑ & ΑΘΛΗΤΙΚΑ έκλεισε οριστικά.

Βασίλης Χατζής