Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

Φτάσαμε και στις απειλές τώρα;

Λυπάμαι ειλικρινά, αλλά θα κάνω πως δεν άκουσα τις απειλές του κυρίου παράγοντα.
Για κακή του τύχη την ώρα που τηλεφώνησε μιλούσα με ποδοσφαιριστή της ομάδας του ο οποίος άκουσε όλη την συνομιλία. 
Αγαπητέ παράγοντα, από χθες το βράδυ άκουσα πολλά και διάφορα. Εγώ από βρισιές και απειλές δεν ξέρω. Αυτό δεν σημαίνει πως θα κατουρηθώ κι επάνω μου.
Σέβομαι τα πάντα και τους πάντες. Μιλάμε για το ...
ποδόσφαιρο και όχι για τα προσωπικά του καθενός.
Αγαπητέ παράγοντα, δεν έχετε παρά να κάνετε πράξη τις απειλές σας.
Ίσως προσπαθείτε να βγείτε από το αδιέξοδο. Ίσως πρέπει  κάπου να ξεσπάσετε.
Καλή σας νύχτα και να είσθε πάντα καλά. Εγώ θα είμαι με την οικογένειά μου, αν μου το επιτρέψετε εσείς κι αν δεν κάνετε πράξη τις απειλές σας.
Για μια ακόμη φορά γράφω πως ειλικρινά λυπάμαι.
Αν αυτά που γράψατε δεν με αφορούν τότε θα πρέπει να το διευκρινίσετε. Εγώ δεν σας έχω φίλο στο fb και δεν παρακολουθώ αυτά που γράφετε. Μου είπατε πως δεν ήταν για μένα, αλλά δεν πάει έτσι.
Θα το γράψετε εσείς και ευχαρίστως να σας ζητήσω και συγνώμη.