Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2016

Καμιά κακία

Λάθος κάνεις φίλε. Μεγάλο λάθος και εκτίμηση.
καμιά κακία δεν κρατώ σε κανέναν. Ο καθένας κάνει αυτό που νομίζει καλύτερο.
Ο Γιάννης έχει την άποψή του για το ποδόσφαιρο και για τις δημόσιες σχέσεις. Δεν συμφωνώ αλλά δεν έχω κανέναν λόγο να του αλλάξω άποψη. Αυτός ματώνει οικονομικά χωρίς λόγο, αλλά το γουστάρει. 
Στο τέλος του πρωταθλήματος, το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο και θ΄ αποδειχθεί πως έριξε και πάλι χρήματα σε βαρέλι δίχως πάτο.
Άνθρωπέ μου, όταν δεν συμφωνώ με κάτι, δεν ...
μπορώ και να το στηρίξω. Προσωπικά θα είμαι δίπλα του αν κι όποτε με χρειασθεί, αλλά θα του λέω πάντα την άποψή μου.
Άλλοι είναι αυτοί οι οποίοι θα πρέπει να του δώσουν εξηγήσεις, γιατί είναι σίγουρο πως θα τον απογοητεύσουν για μια ακόμη φορά και πολύ σύντομα μάλιστα.
Όσο για το ραντεβού που θέλεις για να βρεθούμε, δεν θα χρειασθεί. Το τηλέφωνό μου είναι πάντα ανοιχτό για όλους και ο Γιάννης το ξέρει. Εγώ δεν είμαι γιατρός για να κλείνω ραντεβού.
Καλημέρα.