Τρίτη 4 Απριλίου 2017

Απάντηση

Δεν πρόκειται ν΄ αφήσουμε κανέναν να λέει δεξιά κι αριστερά ότι θέλει.
Θα απαντάμε σε όλους και για όλα.
Αγαπητέ κύριε, ο πρώην πρόεδρος του ΛΗΛΑ κύριος Γιάννης Παπαθανασίου μπορεί να λέει την άποψή του και καλά κάνει. 
Αν όμως έχει κάτι να πει για μένα, πιστεύω πως θα το έλεγε σε μένα. Το τι λέει στον καθένα δεν μ΄ απασχολεί.
Προφανώς ο κύριος Παπαθανασίου δεν ξέρει το τι λέει ο καθένας από εσάς για τον ίδιο.
Εγώ σας προκαλώ δημόσια, να πείτε αυτά που λέτε για τον ....
ίδιο και για μένα.
Αγαπητέ κύριε, όποτε θέλετε είμαι στην διάθεσή σας και να ξέρετε πως από εμένα δεν θ΄ ακούσετε κάτι αρνητικό για τον κύριο Παπαθανασίου και φυσικά δεν μ΄ ενδιαφέρουν οι άνθρωποι οι οποίοι πήγαν με τον τρόπο τους να του δημιουργήσουν προβλήματα.
Εγώ ότι έχω να πω θα το πω στον ίδιο όταν θα το κρίνω εγώ.