Τρίτη 18 Ιουλίου 2017

ΜΗΝΥΜΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΣΤΙΑΙΑΣ-ΑΙΔΗΨΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΔΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟΥ

Συνδημότισσες και Συνδημότες 
Με το σύντομο αυτό μήνυμά θέλω να ξεκαθαρίσω το ομιχλώδες τοπίο, που έντεχνα και σκόπιμα έχει δημιουργηθεί σχετικά με την προ διετίας περίπου, παραπομπή μου στο Πειθαρχικό για το γνωστό σε όλους θέμα της λειτουργίας των καντινών στις παραλίες του Δήμου μας, Τσοκαΐτη και Κανατάδικα..
Τις επόμενες ημέρες από σήμερα θα ακούσετε πολλά. Κάποιοι θα αναφέρουν ότι η Δήμαρχος καταδι-κάστηκε, κάποιοι άλλοι ότι της αφαίρεσαν τη Δημαρχία, κάποιοι ακόμα μπορεί να επικαλεστούν και την ίδια τη Νέμεση που ως άλλη θεία δίκη επέφερε δικαιοσύνη ...
στον τόπο μας.
Ναι ισχύει ότι το πρωτοβάθμιο πειθαρχικό συμβούλιο μου επέβαλε την ποινή της αργίας από τα καθή-κοντά μου για 20 ημέρες.
Ο λόγος της ποινής δεν είναι άλλος από το γεγονός ότι ζήτησα από τον Υπουργό τη σύμφωνη γνώμη του, προκειμένου να αξιοποιηθούν τουριστικά η περιοχές Κανατάδικα – Τσοκαϊτη ώστε να καταστεί εφικτή η παραχώρηση χώρου στο συγκεκριμένο αιγιαλό, να λειτουργήσουν χώροι όπου θα μπορέσουμε να απολαύσουμε αυτές τις υπέροχες παραλίες απολαμβάνοντας παράλληλα και τις ανέσεις που οι χώροι αυτοί προσφέρουν, να προβάλλουμε τουριστικά την περιοχή μας και τις ομορφιές της με ταυτόχρονη δημιουργία θέσεων εργασίας. Αυτό άλλωστε ήταν και η επιθυμία των Συλλόγων και Φορέων της περιοχής μας που εγγράφως την έχουν διατυπώσει.
Η εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου, η σχέση που αναπτύχθηκε ανάμεσά μας, η δίχως όρους και δεύτερες σκέψεις προσπάθειες επίλυσης χρόνιων παθογενειών που σας ταλαιπωρούσαν και προπά-ντων η εμπιστοσύνη με την οποία με περιβάλατε, τους τρομοκράτησε.
Επαγγελματίες της Τοπικής πολιτικής σκηνής, συστήματα που διαχειρίστηκαν τις τοπικές εξουσίες, βδέλλες της τοπικής οικονομίας έχασαν την γη κάτω από τα πόδια τους. Αντιλήφτηκαν γρήγορα ότι τα δικά μας πλεονεκτήματα η ειλικρίνεια, η συνέπεια, η συνεχής προσπάθεια είναι τα βασικά μειονεκτή-ματά τους. Συνειδητοποίησαν ότι δύσκολα μπορούν να αλλάξουν, γιατί όπως λέει και ο πάνσοφος λαός, πρώτα φεύγει η ψυχή και μετά το χούι. 
Έτσι συσπειρώθηκαν όλοι μαζί σε ένα, ψυχή τε και σώματι. 
Το σχέδιο της πολιτικής εξόντωσής μου τους ένωνε. 
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πριν δύο χρόνια περίπου με χαρά και ικανοποίηση διέδιδαν την δήθεν ορι-στική απομάκρυνσή μου από τη διοίκηση του Δήμου. Δεν δίστασαν να έρθουν απέναντι στα συμφέροντα του Δήμου και των Δημοτών. Δεν τα κατάφεραν. 
Η προσπάθειά τους έπεσε στο κενό. Η προσπάθεια της Δημοτικής μου ομάδας αναγνωρίστηκε από την πειθαρχική επιτροπή, η οποία αν και μου επέβαλε ολιγοήμερη αργία, αναγνώρισε με παμψηφία, αφενός την μη ύπαρξη δόλου, αφετέρου τον υπερβάλλοντα ζήλο, που επέδειξε η σημερινή Δημοτική Αρχή. 
Το μόνο βέβαιο είναι πως από όλον αυτόν τον πόλεμο παίρνω περισσότερη δύναμη για να συνεχίσω το έργο μου, παραδίδοντας τους πολιτικούς μου διώκτες στην αλάνθαστη κρίση των Δημοτισσών και των Δημοτών μας.