Δευτέρα 28 Αυγούστου 2017

Αθανάσιος Νικολάου προπονητής ΑΟ ΚΟΣΚΙΝΩΝ

Καλημέρα σας.
Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ποδοσφαιριστές τις ομάδας μας αφού αυτά που δουλέψαμε όλες αυτές τις μέρες τα έκαναν μέσα στο γήπεδο και γενικά ότι ζήτησα το κάναμε.  Ευχαριστώ όλους τους ποδοσφαιριστές μου που....
με ακούνε και με σέβονται
Θα ήταν παράληψης μου να μην ευχαριστήσω τους βοηθούς μου που είναι δίπλα μου απο την πρώτη μέρα της έναρξης της προετοιμασίας και είναι:

1. Ο γυμναστής της ομάδας μας ο κύριος Παναγιώτης Ελευθερίου.... που κάνει πολύ καλή δουλειά
και έχουμε άψογη συνεργασία και μέσα απο το έργο του μπορώ να βγάζω αυτά που θέλω απο τους ποδοσφαιριστές μου
2. Τον βοηθό μου κύριο Παναγιώτη Αριστείδου που είναι δίπλα μου και συζητάμε τα πάντα τόσο στη διάρκεια του παιχνιδιού όσο και μετά.
3. Τον γενικό αρχηγό της ομάδας μας κύριο Μοιρώτσο ο οποίος είναι δίπλα μου και δίπλα στην ομάδα που ο ίδιος τα προηγούμενα χρόνια ήταν προπονητής με πολύ καλές επιτυχίες.
4. Τον πρόεδρο της ομάδας μας κύριο Τσαλιαγκό Μάριο, και όλο το διοικητικό συμβούλιο.
Ο πρόεδρος ο οποίος είναι δίπλα μου και με στηρίζει απο την πρώτη μέρα που ανέλαβα προπονητής και πίστεψε σε μένα και τα οράματα μου.  Με το πρόεδρο έχω άψογη σχέση και συνεργασία
χωρίς υπερβολή μιλάμε 100 φορές την μέρα στο τηλέφωνο, και με αντέχει.

Τέλος θέλω να δηλώσω πως ο μεγάλος μας στόχος είναι να αποφύγουμε τις περιπέτειες του υποβιβασμού και η ομάδα μας να πετύχει την παραμονή  στα μεγάλα σαλόνια της κατηγορίας γιατί να μην ξεχνάμε είμαστε το πιο μικρό χωριό πληθυσμιακά αυτή τη στιγμή του νομού Ευβοίας
και μοναδικός μας στόχος είναι να αποφύγουμε τις περιπέτειες. 
Δουλεύομαι σκληρά και καθημερινά με μοναδικό στόχο την παραμονή μας στην Α΄κατηγορία