Τρίτη 10 Ιουλίου 2018

Καλημέρα

Φίλες και φίλοι αναγνώστες, καλή σας μέρα.
Για 2 - 3 μέρες θα μας επιτρέψετε να ρίξουμε το βάρος στους παραδιοικούντες τον ΛΗΛΑ και γενικώς στους παρατρεχάμενους "της διοίκησης" οι οποίοι έβγαλαν γλώσσα.
Κυρίες και κύριοι, εμείς ρουφιάνοι δεν υπήρξαμε ποτέ και δεν θα γίνουμε τώρα.
Ξέρουμε όμως πολλούς ρουφιάνους, οι οποίοι αλλάζουν στρατόπεδα από μέρα σε μέρα.
- Δεν ήμουν εγώ αυτός που όπου βρισκόμουν έλεγα πως ο πρόεδρος της ΕΠΣΕ κ. Γιάννης Παπακωνσταντίνου και οι άλλοι της ΕΠΣΕ δεν έχουν ούτε καλημέρα με τον Γκάρα και πως....
ούτε να τον βλέπουν δεν θέλουν!!! Δεν ήμουν εγώ που έκανα αγκαλίτσες και χαρούλες με τον κ. Ρόγκα για να μπω στο ποδόσφαιρο και μετά να προσπαθώ να "τον κλείσω"!!!! Το τυπάκι αυτό σήμερα δηλώνει ΛΗΛΑΣ!!!!!!!
- Δεν ήμουν εγώ αυτός που έλεγα σε κάποιον πως έφαγε τα λεφτά από τις ακαδημίες του ΛΗΛΑ και μετά έγινα συνεργάτες του!!!! Ο κύριος αυτός ξαναέγινε ΛΗΛΑΣ!!!!
- Δεν ήμουν εγώ αυτός που 2 - 3 φορές την μέρα τηλεφωνούσα στον Γκάρα και του έλεγα τα πάντα και την ίδια στιγμή έλεγα στους άλλους πως δεν του μιλούσα!!! Ο κύριος αυτός σήμερα δηλώνει ΛΗΛΑΣ!!!!
- Δεν είμαι εγώ αυτός ο οποίος έβριζα χυδαία τους ανθρώπους του ΛΗΛΑ, γιατί δεν πλήρωναν το παιδί μου, με όσα λεφτά ζητούσε και πήγε σε άλλη ομάδα. Ο τύπος αυτός σήμερα δηλώνει ΛΗΛΑΣ!!!!
- Δεν είμαι εγώ αυτός που απαίτησε να φύγει ο Γκάβαλης που ήταν και θα είναι ΛΗΛΑΣ, για να πάει αυτός και να πάει και λεφτά στην ομάδα!!! Ο τύπος αυτός δηλώνει σήμερα ΛΗΛΑΣ !!!!!
- Δεν είμαι εγώ αυτός που παριστάνει τον φίλο των ανθρώπων της ΕΠΣΕ και την ίδια στιγμή να προσπαθώ να τους βάλω τρικλοποδιά!!!!!  Αυτά τα τυπάκια δηλώνουν σήμερα ΛΗΛΑΣ!!!
Δεν θέλω να κουραστώ γράφοντας παραδείγματα, αλλά οι ρουφιάνοι είναι άλλοι.
Εγώ θέλω απλά να κερδίζω τα στοιχήματα και ότι αρχίζω να το τελειώνω.
Κυρίες και κύριοι, εσείς δεν βγαίνατε και λέγατε πως τα είχατε όλα εντάξει;
Εσείς δεν λέγατε πως τα βιβλία σας είναι εντάξει;
Εσείς δεν λέγατε έξω στον κόσμο πως εγώ έγραφα ψέματα;;;;;
Τι πάθατε τώρα;
Για βγείτε και πείτε την αλήθεια στον κόσμο.
Κυρίες και κύριοι που λέτε πως αγαπάτε τον ΛΗΛΑ, εμείς δεν κάναμε καμία καταγγελία.
Εμείς δημοσιεύσαμε τα πάντα και τα δημοσιεύματα πήγαν παντού, αν και μας διαβάζουν 5 - 10....
Για ζητήστε να σας πούνε ημερομηνίες.
Για ρωτήστε την κυρία Νικολακάκη πότε πήρε τα δημοσιεύματα;
Σας δώσαμε πολύ χρόνο και πιστέψατε πως σας φοβηθήκαμε.
Κάνατε ένα ακόμη λάθος. Να ξέρετε πως δεν φοβόμαστε τίποτα. Τα έχουμε δει όλα.
Σήμερα ο χρόνος τελειώνει.
Τώρα θα μάθετε τι σημαίνει καταγγελία και που την κάνεις.
Το παρατραβήξατε. Μπορεί να έχετε μπράβους ή άκρες παντού, αλλά θα αποδείξουμε πως ξέρουμε τον δρόμο και δεν θα το μάθουμε τώρα. Από σήμερα και μετά, το θέμα θα αφορά τον καθένα ξεχωριστά και όχι τον ΛΗΛΑ.
Τώρα θα δούμε ποιος έκανε λαμογιές, ποιος έκανε τα πάντα για να έχει πάρε δώσε με καρέκλες και ταμείο.
Να ξέρετε πως πριν λίγα χρόνια, ο ΛΗΛΑΣ είχε σχεδόν εξαφανισθεί και κάποιοι έδωσαν μάχη για μεγάλο διάστημα και πλήρωσαν από την τσέπη τους για να τον ξαναζωντανέψουν. Άργησαν αλλά τα κατάφεραν.
Κι εμείς δεν έχουμε καμιά βιασύνη. Εσείς;