Τετάρτη 1 Ιουνίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Δεν μπορεί κανείς ν΄ αντιμετωπίσει την αλήθεια με ψέματα, ούτε με το να ξεχνά το παρελθόν ή να προσπαθεί να το κρύψει, για να παρουσιάσει ως επιτυχία την συνήθεια και για την οποία ο ίδιος δεν έχει κάνει το παραμικρό.
Εγώ δεν έχω την ανάγκη να βγάλω την ομάδα μου πρωταθλητή, ούτε να την κρατήσω στην κατηγορία, γιατί απλά δεν έχω δική μου ομάδα και έτσι γράφω ελεύθερα την άποψή μου.
Αυτοί οι οποίοι έχουν γίνει χειροκροτητές και αβανταδόροι θα.... είναι πάντα του τοπικού κι ευτυχώς που υπάρχουν και κάποιες ομάδες στην Βοιωτική πλευρά κι έτσι περνάνε και την γέφυρα για κάποιους αγώνες!!!
Επειδή πολύς λόγος έγινε για τις Μικτές της Εύβοιας, θα πρέπει όλοι να καταλάβουν πως η όποια επιτυχία, δεν είναι αποτέλεσμα κάποιου προσώπου της διοίκησης της ΕΠΣΕ, αλλά των ταλέντων που πάντα είχε η Εύβοια, των ομάδων τους και των προπονητών τους.
Ξεχνάνε εύκολα κάποιοι, αλλά καλό είναι να θυμηθούν το χθες των ομάδων της ΕΠΣΕ, τις επιτυχίες που είχαν όταν για πολλά χρόνια ήταν ο κ. Γουρνάς προπονητής και αυτοί ήταν ακόμη "παγκίτες", μέχρι που τους πήρε από το χεράκι ο μαλάκας, συγνώμη ο φίλος τους και τους έβαλε στον αφρό.
Λοιπόν μια συμβουλή. 
Να μην μιλάτε πολύ και να μην μιλάτε πριν όλα τελειώσουν και τελειώσουν με επιτυχία.
Ο μπάρμπα Στέλιος θα είναι εδώ και θα σας τα γράφει καθημερινά.
όσο για τους ανθρώπους στους οποίους πιστέψαμε, θα δούμε αν τελικά χορεύουν όπως τους λαλούν.