Πείστηκαν άραγε όλοι πως το νερό της Χαλκίδας είναι «καθαρό»;
Πείστηκαν όλοι πως δεν έχει χρώμιο, ολικό ή εξασθενές;
Να κάνουμε μια πρόταση;
Γιατί δεν τοποθετούμε ένα μίνι εργαστήρι αναλύσεων σε κάθε βρύση;
Πείστηκαν όλοι πως δεν έχει χρώμιο, ολικό ή εξασθενές;
Να κάνουμε μια πρόταση;
Γιατί δεν τοποθετούμε ένα μίνι εργαστήρι αναλύσεων σε κάθε βρύση;
