23 Απριλίου 2009

Μεγάλε αρχηγέ

Ποιος είναι;
Δημοτικός Σύμβουλος, όπου πάει «έχει μαζί του» και την κάμερα τοπικού τηλεοπτικού σταθμού. Δεν είναι του Δήμου Χαλκιδέων αλλά κοντινού στη Χαλκίδα Δήμου.
Τον βλέπουμε στα Δημοτικά Συμβούλια, τον είδαμε στην Ανάσταση, τον είδαμε στα Θεοφάνεια, τον βλέπουμε καθημερινά σχεδόν.
Στο τέλος θα τον βαρεθούν και δεν θα τον «σταυρώσουν» στις εκλογές.
Ακούω πως θα είναι και υποψήφιος Δήμαρχος. Εγώ πάντως δεν το πιστεύω.
Την Πρωτομαγιά θα περιμένω να τον δω στην τηλεόραση σε κάποια συγκέντρωση εργαζομένων.
Να τον δω και με την εργατιά και δεν θέλω τίποτα άλλο.