Πότε συνεδρίασαν;
Είχαμε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στο Δήμο Χαλκιδέων;
Μπορεί να είχαμε κι εμείς να μην το μάθαμε.
Μήπως όμως δεν έγινε;
Μήπως εγκρίνουν το ψήφισμα για το θέμα του κέντρου Υποδοχής Λαθρομεταναστών με την μέθοδο της περιφοράς;
Το ρωτάμε επειδή και ο κ. Αναγωστάκης και ο κ. Σταματούκος, είχαν δηλώσει πως δεν θα δεχόταν κάτι τέτοιο στο μέλλον.
Άλλαξε κάτι από τότε που έγινε αυτή η δήλωση;