24 Ιουνίου 2009

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

...λιμενικων
και παλι συνεχεια

Τι λέγαμε για το ατομο που βρίζει για το λιμενικό ταμειο Μαρμαριου?????
νατο παλι και στο λιμενικο ταμειο χαλκιδας !!!
για σχολιαστε τις δηλώσεις του Υπουργού!!!!

αυτος δεν ειναι υπουργος αλλα ο ΘΕΟΣ ο ιδιος!!!
αφεση αμαρτιων δινει στον κεδικογλου λογο.......!!!!!!!!!!!!!!
αφεση αμαρτιων στον περιφερειαρχη γιατι δεν ηξερε λεει! ! ! !
αν ειχε βγει ο φωτου θα ηταν ολα μελι γαλα!!!
πολλα για τα μουσεια και τις χρηματοδοτησεις απο το Γ΄ ΚΠΣ ξερει ο υπουργος βλεπω !!!!!
ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΠΕΤΑΓΕ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΨΑΧΝΑ ΑΝΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΟΥ 2007 ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ ??????
ΑΠΛΑ ΛΕΩ ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙ ( Ο ΘΕΟΣ) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!