13 Ιουλίου 2009

ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ

Αλλαγή ώρας της Σύσκεψης
για την «ΑΡΕΘΟΥΣΑ»

Σύσκεψη Λειτουργία της 2ης Υπηρεσίας Ελεγκτικού Συνεδρίου και τις κινητοποιήσεις των Ο.Τ.Α. Ν.Ευβοίας
Η προγραμματισμένη σύσκεψη για αύριο Τρίτη 14/07/09 στο Δημαρχείο, με τους Βουλευτές του νομού και το Νομάρχη Εύβοιας, με θέμα: «Η αποκατάσταση της ΑΡΕΘΟΥΣΑΣ και η μετατροπή της σε Διαχρονικό Μουσείο της Εύβοιας – Προοπτική ένταξης του έργου στο ΕΣΠΑ», θα γίνει στις 13:30 (αντί για 20:00).
Επίσης, την ίδια ημέρα (Τρίτη 14/7/09) και ώρα 14:00, η σύσκεψη θα συνεχιστεί, με καλεσμένους επιπλέον δυο (2) μελών του προεδρείου της ΤΕΔΚ, σχετικά με τη «Λειτουργία της 2ης Υπηρεσίας Ελεγκτικού Συνεδρίου και τις κινητοποιήσεις των Ο.Τ.Α. Ν.Ευβοίας».