Σύσκεψη
για την ΑΡΕΘΟΥΣΑ
Πιστεύω πως σύντομα θα έχουμε ενημέρωση από το Δήμο Χαλκιδέων, για να μάθουμε τι τελικά συζητήθηκε και τι αποφάσισαν ο Δήμαρχος, οι Βουλευτές και όσοι συμμετείχαν στην σύσκεψη για να γίνει μουσείο η ΑΡΕΘΟΥΣΑ.
Το πότε θα γίνει, είναι άλλη ιστορία.